Knyga per 1 minutę

Nors perskaitytų knygų krūva greitai mane užgrius (va jums ir karma), aš labai tingiu jas vartyti. Todėl parodysiu jums vieną įdomų puslapį, kurį man parodė GreenHeaven (eglutis) ir ačiū jai.

Kam gaišti laiką, jei gali sužinoti, kas vyko knygoje, per minutę? Va čia. Galbūt tikrosios funkcijos ir neatlieka (jei reikia ryt atsiskaityti knygos analizę, gali ir nesuveikti), tačiau bent jau aš smagiai prisijuokiau. Štai jums keletas pavyzdžių (atsiprašau už vertimo klaidas):

J.L Rowling – Haris Poteris ir Filosofijos akmuo

Haris Poteris: Aš galvojau, kad aš tik paprastas vaikas, pasirodo, aš – burtininkas.

Hagridas: Hari, yra paslapčių, kurių negaliu tau atskleisti.

Haris Poteris: (išgelbėja pasaulį).

PABAIGA

J.R.R.Tolkien – Žiedo brolija

Gandalfas: Bilbai Beginsai, tavo žiedas yra tikras blogis. Po keleto dešimtmečių mes bandysime jį sunaikinti, o kol kas leisk Frodui su juo pažaisti.

Bilbas Beginsas: Jis ne blogis, jis mano. Mano brangiausias. Mano! MANO! Muahahahahaha!

(Frodas nuneša žiedą į Rivendeilą. Su juo keliauja keletas draugų. Juos daug kartų puola juodieji raiteliai ir tai labai baisu)

Elrondas: Frodai Beginsai, jei Sauronas kada nors gaus Žiedą, pasaulis bus sunaikintas ir blogis amžinai viešpataus. Turime veikti greitai. Nunešk žiedą ten, kur jis gyvena.

(Jie keliavo. Dar daugiau draugų keliavo su Frodu. Gandalfas miršta Morios kasyklose, bet vėliau jis prikeliamas… )

Boromiras: Frodai Beginsai, duok man žiedą.

Frodas: Ne.

Boromiras: Ką aš padariau? (miršta)

PABAIGA


V. Šekspyras – Hamletas

Inkšimas, inkštimas, inkštimas… Būti ar nebūti… Aš miręs.

PABAIGA

V. Šekspyras – Romeo ir Džiuljeta

Romeo: O, Džiuljeta!
Džiuljeta:
O, Romeo!
Romeo:
O, Džiuljeta!
Džiuljeta:
O, Romeo!
Romeo:
O, Džiuljeta! (miršta)
Džiuljeta:
Romeo!… Romeo?… Velnias.

PABAIGA

Šitas pats geriausias. Deja, išverst nesugebu.

Dantė – Pragaras

Some woman puts Dante through Hell.

PABAIGA

Pasiskaitinėkite prie progos. O aš per keletą dienų pasistengsiu recenziją parašyti. Pažadu ^^

Reklama
3 comments
  1. loweleben said:

    Tas Dantės geriausias 😀 pralinksmino 😀

  2. Sandra said:

    “Viena moteriškė parodo Dantei pragarą.“ Gal įmanoma ir dar tiksliau išverst? Moteriškė ne tik parodo, bet ir “užkuria“ Dantei pragarą 🙂

  3. Giedre said:

    Vienos moters dėka Dantei teko pergyventi tikrą pragarą.

Parašykite komentarą

