Kodėl man patiko “Ragana ir lietus” (sistematiškai)

Kadangi ezerosala prašė papasakoti, kodėl ši knyga man taip patiko. Nors ir turiu nedidelę fobiją, kad nevykęs mano sąrašiukas gali numušti jos vertę. Arba bent jau gali kažką atbaidyti nuo knygos skaitymo.
Štai dėl ko aš šią knygą dievinu:

1. Stilius. Labai subjektyvu, tačiau aš esu įsimylėjusi Jurgos stilių.

2. Istorija. Tiksliau, istorijos. Pasakojimai apie tris moteris (Viką, M.V. ir Mariją Magdelietę) sujungti tobulai: kiekvienos moters pasakojimas prasideda paskutiniais prieš tai kalbėjusios moters žodžiais. Ir dar tie esminiai pasikartojimai, kai skirtingos moterys kalba identiškais žodžiais… M… Idealu.

3. Nebanalumas. Jurga neišradinėja literatūrinio dviračio. Pasakoja paprastas, beveik “klasikines” romanų istorijas, bet visos trys skamba naujai.

4. Požiūris į Jėzų. Marijos Madgelietės ir Jėzaus santykius tyrinėja kas antras (prisiminkime kad ir garsųjį “Da Vinčio kodą” ir panašią literatūrą). Bet “Raganoj ir lietuj” Jėzus atrodo paprastas, nelaimingas, žmogiškas vyras. Retsykiais net sukeliantis keistų seksualinių asociacijų (bent man :>)

5. Vika daug rūko. O man patinka, kai knygų veikėjai rūko.

6. Vikos ir Pauliaus pokalbis. Nuskanavau tuo porą lapų, galite paskaityti: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 ,6 .  Galbūt dėl to, kad pati esu patyrusi ne vieną tokį dramatišką pokalbį. Vėlgi – subjektyvu.

Gero vakaro 🙂

(c) Rikošetas

2 comments
  1. Apyt said:

    man ypač tie pasikartojimai, ir skyrių perėjimai patiko, nes man ir šiaip gyvenime dežavu patinka ir nutinka pakankamai dažnai 🙂

  2. Nežinau jūsų vardo , miela Knygų Lentyna:))) , bet aš labai maloniai sujaudinta, kad paisote kažkokios ezerosalos norų ir man atsakėte. Ir, beje, šis jūsų sąrašiukas man labai patiko. Ir aš manau, kad jis tikrai tik pritrauks daugiau šios knygos skaitytojų (na, nebent atbaidys tuos, kurie siaubingai nepakenčia rūkymo; bet nors aš nerūkau, manęs neatbaido). Apie seksualų Jėzų kažką prisimenu, kad man jis irgi patiko. Dabar pradedu manyti, kad gal šita knyga man kaip tik patiko, o bibliotekai padovanojau Agnijos magiją? Nežinau, kažkuri viena knyga man nesusiskaitė. Atsiprašau už savo sklerozę, bet tai vyko tikrai labai seniai ir nuo to laiko per mano galvą visko labai daug perėjo (turiu omeny, iš vidaus).
    Sėkmės jūsų šviežutėliui šauniam tinklaraščiui ir žinokit, kad bent mane (įtariu, gal ir kitus) tokios subjektyvios nuomonės tikrai domina labiau nei paviršutinės politiškai korektiškos, bet nieko nepasakančios – taip kad linkiu drąsiai jas reikšti:) Juk čia jūsų tinklaraštis, pagaliau. Ane?

Parašykite komentarą

